2019. június 15., szombat

Keresztbe-kasul :)

Ez annyira fantasztikusan gyönyörűséges lett! Nekem ilyen nagyon tetszik 😃😍

Jelen esetben a kereszt nem egy vallási jelkép számomra. Én teljesen mást látok benne. Számomra ez az ég és a föld összeolvadása, a négy égtáj találkozása (függetlenül a nem egyenlőszárúságától), maga az élet.
Rengeteg magyarázatot lehet találni róla az interneten, de Én azt mondom, mindenkinek azt jelenti, amit szeretne, hogy jelentsen számára. 😊 
És mint látható, többszörösen is kereszt a drága. 😍

Nagyon hamar elkészítettem és imádtam a készítés minden pillanatát. Valahogy már az elejétől fogva különleges volt számomra ez a medál. Nem tudom, miért. De ahogy fűztem a köveket és gyöngyöket egymás után, annál varázslatosabb volt számomra.

Mikor csak előttem vannak egy leendő ékszer alapanyagai, alkatrészei, akkor is látom már magamban a kész művet. De ahogy haladok fokozatosan a fűzéssel, úgy mélyedek bele egyre jobban és tölt el örömmel, hogy egyre közelebb kerülök a kész műhöz. Aki alkot, aki szívvel és lélekkel alkot, az tudja, miről beszélek. 😌😍
Amikor már a láncrészénél tartottam, teljesen átjárt a gyönyörűség.
És amikor kész lett! Hát imádom! Ez fejezi ki legjobban az elragadtatásomat és mindent. 😍😍

A fénykép nem adja vissza teljes egészében a medál szépségét. De azok a gyönyörű kék színek! 😍
Az alap fazettázott üveggyöngy, a tetején keresztben Swarovky kövek, a pici gyöngyök azok japánok és a láncrészén lévő kövek szintén fazettázott üveggyöngyök. 😌😍
Egyszerűen tökéletes! 😍😍

Ha szeretnél egy hasonlót esetleg más színben, akkor tudod, hol találsz! 😌

Ölelééés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése