2023. február 7., kedd

Pötyifüggőség 😉

Többen is mondták, hogy a pöttyözés, jól van, hivatalosan a pontozás, függőséget okoz. Igazuk volt. Mert tényleg nehéz leállni vele. A színek, a számtalan variálási lehetőség! És az ember csinálja, mert kíváncsi, hogy mi lesz belőle, ha nekiáll, ha választott színeket. Úgy terveim nincsenek rá, csak alakul. Most azonban csináltam több ugyanolyan mintásat is. 😊

Az egész magával ragadja az embert. Kikapcsol, ellazít, megnyugtat - bár nem vagyok ideges vagy feszült, de így is még nagyobb nyugalomba visz. 🫠

Jó látni, ahogy alakul folyamatában, majd a végeredményt. 🥰💗
Én mindet szeretem. Nekem mind tetszik. 💗💗💗






Egy kicsit bénácska is van:  





 

 

Variációk egy témára:




 






És mindnek valami ilyesmi van a hátulján:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése