2020. december 28., hétfő

Csillagtenger

 

Nekem annyira tetszik ez az alkotásom is, hogy igazából szóhoz sem jutok. Annyira gyönyörűséges! 💗💗💗

Szóval, megint alkottam egy ilyen csodát. Ennek a formai elképzelése már szinte az első pillanattól megvolt a fejemben. Az a sok csillag. Ez szinte semmit nem változott az alkotás folyamán. 😍 Ami azért nem olyan rossz. Mert így egyenesen haladt az egész rajzolás. Persze ez is olyan volt, hogy nem bírtam abbahagyni. Tegnap is éjfélkor feküdtem le, amikor már azt éreztem, hogy nem teljesen tisztán látok. Ilyenkor muszáj abbahagyni, mert még véletlenül sem örülnék ilyenkor egy hibának.

A nagy rózsaszín kör született meg utoljára. Mert amikor kész volt a nagy csillag és körülötte a kicsik, akkor olyan üresnek éreztem az egészet. Abban a pillanatban született meg, hogy kell köréjük egy kör. A szín ejtett némileg gondolkodóba. Rózsaszín vagy zöld? Ez akart jönni. 😇

Mondhatnám, hogy ez akár egy mandala is lehetne. Amíg készítettem, ezek voltak a fejemben: sárga-arany és lila, mint a bőség, zöld és rózsaszín, mint szeretet és egészség, kék az érzelmek, fehér a tisztaság, a lehetőségek, a tiszta lap. 💝💝💝
A belső nagy csillag az én, mint ember, a külső csillagok pedig maga a végtelen világegyetem.

Nagyon szeretem ezt az alkotásomat is. Kis tökéleteske. 😉💓💙💚💛💜 A3-as lapra készült, a kör 26,5 cm átmérőjű. Tollal és filccel van kihúzva és színezve. A legtöbb csillogós színnel, amit a kép sajnos nem igazán ad vissza. 😇

Ő is eladó. Ha szeretnéd vagy szeretnél egy hasonlót, írj bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése