2021. január 31., vasárnap

Harmónia 🎀


 Nap mint nap szembetalálkozom csodálatos alkotásokkal. Ebben az a legszebb és legjobb, hogy mindenki fantasztikus alkotó, hogy mindenkinek máshoz van tehetsége, hogy mindenki máshogy látja a világot és mindenkinek más születik a fejében. 💖

Örülök, hogy én is ilyen alkotó művészlélek vagyok. 💜

Imádom az érzést, amikor rám talál egy új ihlet. 🌞🌸💚


Ez az alkotásom is csak úgy jött. Egy ötszög képe villant a fejembe. Aztán az, hogy az ötszög oldalaira is kell egy-egy ötszög. Majd azokra is! Ó, ezek az ihletek! Egyre újabb és újabb képeket mutatnak meg. Mert ahogy rajzolok, a közben látom meg a következő lépést, vonalat, formát. 🤩😍💥

Készült egy piszkozat is, hogy lássam, hogyan tudom jól megcsinálni a végső rajzot. Ebből láttam azt is, hogyan tudom úgy megrajzolni, hogy szép és szabályos legyen. Már ismertek annyira, hogy tudjátok, nekem milyen fontos a szabályosság a rajzban. 🤗🥰

Az ötszögekben lévő mintákat is a piszkozaton formáztam meg először szabadkézzel, miután végre megszületett egy-egy minta képe a fejemben. 🤔🤩

A színek pedig csak ezek után láttatták meg magukat a lelki szemeim előtt. 🌈💗 

Rajzolás, majd színezés közben pedig elárasztanak a gondolatok magáról az alkotásról. 🤍💯💭

Egy ilyen mű lassan születik. Nálam. Fontos, hogy olyan precíz legyen, amennyire csak tudom. 

Egy-egy alkotásomon két-három napon át dolgozom. Persze ez függ a szabad időktől is, amit nem munkával kell tölteni. 😊😇🥰

Mutatok most is néhány fázisfotót nektek, hogy lássátok a folyamatot, aminek folytán egyre jobban beleszerelmesedtem ebbe az alkotásomba is. Bár ez már az első ötszögön keresztül meghúzott vonalaknál elkezdődött. 🥰😍🤩💗💜❤🧡💝💙🤍💛

Amint látjátok, ez minden téren egy 5-ös alkotás. Így akart megszületni, hogy minden részleteben az 5 dominál. 🧚‍♀️ Szerintem varázslat van ebben. 😉🤩

Többi tulajdonsága, alcíme: erő, határozottság, védelem, biztonság, bőség. 😊😇










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése