2021. január 13., szerda

Nő és férfi :)

Elég sok dolog megfogalmazódott bennem ezzel kapcsolatban. Fizikai, spirituális dolgok. De itt és most ezt nem fogom kifejteni. Mert ez az én látásom ezzel az alkotással kapcsolatban. Ezek nem csak gondolatok, hanem érzések is. Nekem átviláglik belőle. 💗


Írok magáról a rajzról.


A két háromszög és a vonalazás most nem teljesen saját ötlet, de mindenképpen meg kellett rajzolnom, hogy lássam élőben, hogy milyen. Azt kell mondjam, hogy egyszerűen tökéletes lett. A vonalak olyan tökéletes rendben vannak, sehol egy túlhúzás, sehol egy elcsúszás, hogy ha nem magam csinálom, talán azt gondolnám, hogy úgy lett számítógépen szerkesztve, aztán kinyomtatva. De én csináltam. Saját két kezemmel, vonalzóimmal, rotringommal, végül a tűfilcekkel. 😊😇

Szintén A3-as lapra rajzoltam. Magassága kb. 23,5 cm, szélessége kb. 22,5 cm.

Nagyjából 10 óra munkám volt vele.

Nagyon oda kellett rá figyelni, de minden egyes pillanat megérte.

Imádtam rajzolni. Ez is olyan, hogy muszáj benne gyönyörködni. 💜💛💚💙💝


Ha esetleg „megfogott” az alkotás és szeretnéd, akkor csak szólj!

 

Mutatok néhány fázisfotót is:




 






 

 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése