2021. szeptember 15., szerda

Piramisok 🥰

 

 
Na, ez a képem aztán nagyon nehezen akart megszületni! Egészen el is vagyok képedve, mert mind a mai napig úgy érzem, hogy nincs teljesen készen. Pedig kész van. 🤔🧚‍♀️
 
Amikor nekiálltam, tudtam, hogy piramis alakzatot kell rajzolnom. Aztán jött, hogy hármat egymás alá-fölé. Később jött, hogy melyikbe milyen minta kell. A botnak is van jelentősége, de ezt a titkot most megőrzöm magamban. 😉😇
Alakult, formálódott a rajz, de nem éreztem teljesnek. Mikor így kész lett, hetekig csak pihent az asztalomon. Mintha nem lenne teljesen kész. Még kíván valamit.
Majdnem két hónappal ezelőtt rajzoltam, és azóta csak pihent. Most végre úgy döntöttem, hogy nincs tovább a várakozás és bizony megmutatom. Késznek nyilvánítom. Úgyhogy itt van. 🌈👑🌞
 
Mást nem is írok róla, mert tudom, hogy mindenkiben valami mást mozdít meg. Ahogy valaki írta az instán: "symmetry allows the cosmos to manifest". Vagyis, a szimmetria lehetővé teszi a kozmosz megnyilvánulását.
Mit is mondhatnék?

Legyenek csodaszép napjaitok! 😘😘😘💗

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése