2021. december 12., vasárnap

Merkaba

Végre! Több hónap telt el úgy, hogy egyáltalán nem jött semmi ihletem. Nagyon nem szerettem. És mivel az időm sem úgy alakult, az ihlet sem tudott felbukkanni nálam.

Egyik nap kaptam egy csodaszép képet. Számomra csodaszép. Egy merkabát ábrázolt. Tényleg szép volt. Csak egy bibi volt vele, hogy az ugyebár nem egy valódi rajz volt, hanem számítógéppel szerkesztett kép. Úgy gondoltam, akkor nekem kell egy ilyet rajzolnom. Bár ez csupán két dimenziós és elég színes, de én nagyon szeretem. Mint minden más képemet is. 💗💗💗

Nagyon egyszerű volt megrajzolni. De nagyon sokszor a legegyszerűbb dolgok a legnagyszerűbbek. 😊😍 

És íme egy fázisfotó is:


 Tudjátok, ha érdekel valamelyik a képeim közül, megtaláltok. Amúgy meg megnézhetitek őket a kis pékségben, ahol dolgozom. Érdeklődni privátban. 😉😘

1 megjegyzés: