2023. január 28., szombat

Egyszerű tolltartó

Annyira fantasztikus délelőttöm volt. 😍

Bár már éjszaka kezdődött. 😁 Akkor jött az ihlet. És íme, ez lett belőle.

Wc-papír gurigákból egy asztali tolltartó. 💖 Egész délelőtt ezen dolgoztam, nemrég lett kész. És számomra teljesen új, mert ilyen pontozós technikával még nem dolgoztam. Előszedtem az évek óta pihenő akrilfestékeimet, már amelyik még jó volt és nem száradt be, és azokat használtam. Pontozónak meg azt, amit találtam: régi ecsetszár, tollvég, ceruza. Ilyesmi.
Az alja sima kartonpapír. Kettőt összeragasztottam.

Azt kell mondjam, büszke vagyok magamra. 💓 Ügyes vagyok. 😊😍 Elsőre nem is rossz. 😉

Azért volt jó ezt csinálni, mert már jó néhány hónapja nem alkottam semmit. Ez pedig annyira, de annyira jó volt, felemelő, hihetetlenül jó, hogy azt elmondani nem tudom. Alkotni az egyik legjobb dolog a világon. 💗💗💗

Kis egyszerű, lehet, hogy kicsit bénácska, de az enyém és imádom. 😍😍😍









 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése