2023. január 31., kedd

"Sok sikert"

Azt kell mondjam, hogy már megint elkapott valami új szerelem. 💗

Nem semmi, milyen könnyen szerelembe lehet esni. 😉
Jóvanna, sajnos, még mindig nem személyről van szó, hanem egyfajta alkotásról.

Ahogy azt már írtam, szombaton csak úgy a semmiből hirtelen elkapott ez és azóta sem ereszt. Nagyon jó! Teljesen bele lehet merülni és mindig nagyon várom már a végeredményt. 😍

Ezt ma hajnalban-reggel csináltam az én
Nyuszimfülesemnek. 💝 Az első pontozott mandalám. Igazából a második. 😁 Most már, mint igazi dolgozó Nő, ezt kapta tőlem ajándékba. Ha már irodában dolgozik, legyen neki a kávézáshoz vagy teázáshoz. Igaz, hogy se nem kávézik, se nem teázik, de egy ilyen akkor is kell neki. Igaz, Nyuszimfüles? 😉😊💖
Tudod, hogy szeretlek! Azért csináltam. És örülök, hogy ma már oda is adhattam és úúúgy örültél neki. 😊😘😘😘

A címe az a jókívánság, amit a hátuljára írtam. 💜

Csináltam még tegnap este is egyet, de ez egy kicsit hibás lett. Megmutatom ezt is. Ez volna:

 
Bízom benne, hogy ez is egy hosszú távú szerelem és tartós kapcsolat lesz. 😉 Mert igazából semmi sem fogható ahhoz az érzéshez, amikor alkotok valamit és látom a végeredményt. Csodálatos érzés. 😍😍😍
Kívánok mindenkinek sok ilyet meg még ennél is jobbakat! 😘

Utólagos pótlással, amit Nyuszimfülesem küldött az irodából: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése