2018. november 5., hétfő

Csészekészet

Nagyjából nyolc és fél évvel ezelőtt késztettem ezt a készletet esküvői ajándéknak. Szerintem annyira szép lett. Olyan különleges.

A bögréket és az alátétet természetesen úgy vettem egy hobbiboltban.
Szalvétát dekupázsoltam minden darabra. Lakkal átkentem őket. A bögréket egy rövid időre még a sütőbe is tettem, hogy jobban bírják a hétköznapokat. Azt már nem tudnám megmondani, hány fokra kapcsoltam be a sütőt. :)
Az alátétek szélére szürke színű dekorhomokot tettem. Bár nem egészen homokszerű, mert annál jóval nagyobb szemű, de még nem is kavics.

Az ifjú párnak is nagyon tetszett ez az alkotás. Bevallom, kicsit nehezen adtam oda ezt a készletet, mert nekem annyira, de annyira tetszett. Ez volt az egyik legszebb ajándék, amit késztettem.
A szalvéták - nem tudom, mennyire látszik - olyan ekrü színűek, az állatfejek szürkések. Annyira szép az összhatás, letisztult, hogy még most is ámulatba ejt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése