2018. november 3., szombat

Nyilak mindenfelé

 Talán elsőre színes kavalkádnak tűnik csak ez az egész, de ha jobban megnézzük, akkor felfedezhetjük rajta az összes nyilat, amelyek a szélrózsa minden irányába mutatnak.
Az eredeti rajz nem volt sem színes, sem fekete-fehér, csupán vonalakból állt.
Majd megszületett a színes és végül a fekete-fehér-szürke változat.

Mikor ezen a rajzon dolgoztam, egyáltalán nem terveztem, hogy nyilakat fogok rajzolni. Csak húzkodtam a vonalakat a vonalzó mentén, ahogy mindig szokta. Csak szabályosan és szimmetrikusan. Minden oldalon ugyanazokkal a vonalakkal. Csak jóval később, mikor már színeztem, akkor esett le, hogy alapjában véve nyilakat rajzoltam.
Szerintem ezen nem kell annyira meglepődni. Hiszen, amikor valaki alkot, akkor még nem biztos, hogy tudja, mit akar a papírra, vászonra vinni. Valahogy csak a végén derül ki, hogy mi is került ki a kezei alól. Így voltam ezzel Én is. :)

 


Nekem mind a két verzió tetszik. Mindegyik önmagáért jó.
Különben is, van, aki a színeset és van, aki a kevésbé színeseket szereti. :)

Ennek a rajznak pont az egyszerűségében rejlik a szépsége, szerintem. És mint ilyen, akár még elmeditálni is lehet rajta. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése