2018. november 2., péntek

Egyensúly


Ez a rajz elég egyszerűnek tűnik, de nekem az egyik kedvencem.
Szintén kiemelkedő helyet kap a rajzok sorában. Pontosan a fiam születése előtt négy nappal rajzoltam a kórházban. Már ott voltam akkor majdnem két hete. Igen, nagyon sietett a világra jönni, de még túl korai volt hozzá. Ezért is kellett bent feküdnöm vele. De aztán csak nem bírt magával és a 33. héten megszületett.

Nagyon nem szerettem a kórházban lenni. Büdös is van és semmit nem lehet csinálni. Kénytelen az ember feküdni, ha jót akar magának és a babának. Borzalmas volt. Úgyhogy az egyik „szórakozás”, amivel kicsit izgalmasabbá tudtam tenni a napokat, az a rajzolás volt. Persze a füzetembe. 😀

Ez is úgy készült, mint az összes többi, amiket megmutatok. Egyszerűen csak rajzoltam. Nem gondolkodtam rajta. Belülről jött. Ahogy a rajz címe is.
Persze akkoriban még fogalmam sem volt a bennem lévő dolgokról, sem az intuícióról meg hasonlókról.

Nos, ma már más világom van, ki vagyok békülve a belső dolgokkal és szeretem őket.
És ezt a rajzot továbbra is nagyon szeretem.💖😊

A3-as lapra készült. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése